.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر اطلاعات :مدیران از رسانه ها می ترسند

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد عزم ملی و جدی می طلبد افزود: دستگاههای نظارتی تعامل لازم را با مردم ایجاد کنند تا شهروندان به سهولت موارد فساد را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در همایش تلاش برای ارتقای سلامت نظام اداری کشور که امروز در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، با بیان اینکه تمامی مسئولان عالی کشور افراد سالم و صحیح هستند گفت: اگر مطالب به موقع در اختیار مسئولان دستگاهها قرار گیرد به طور حتم ترتیب اثر خواهند داد.

وی خطاب به همکاران خود در وزارت اطلاعات گفت: باید اطلاعات دقیق و به موقع به دستگاهها ارائه گردد تا یک مسئول بتواند به موقع اقدامات لازم را اجرایی کند.

محسنی اژه ای با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم یک فضای امن و قابل اعتماد برای کسانی که کار صحیح انجام می دهند فراهم کنیم افزود: نهایت تلاش را در وزارت اطلاعات انجام می دهیم تا فضای امن و قابل اعتمادی را فراهم آوریم.

وزیر اطلاعات بر شفاف سازی تاکید کرد و گفت: اگر کار و اقدامات ما شفاف نباشد خود به خود فساد ایجاد می گردد و باید گفت هر چیزی در معرض دید مردم باشد فساد کمتری را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: تلاش می کنیم تعامل خوبی در راستای مبارزه با فساد با تمامی دستگاهها داشته باشیم و در این امر باید در ابتدا خودمان را سالم کنیم.

محسنی اژه ای تاکید کرد: باید بیشترین مراقبت را از خودمان داشته باشیم و باید گفت در این راستا بسیار تلاش کرده ایم اما ادعا نمی کنیم که در این امر بی نقص هستیم.

وزیر اطلاعات بر هماهنگی میان دستگاهها در راستای مبارزه با فساد اداری تاکید کرد و گفت: اعتقاد داریم امروز دولت نهم برای مبارزه با فساد مصمم است و رئیس جمهور بر این امر تاکید فراوان دارد اما این امر به تنهایی از سوی دولت امکانپذیر نیست و عزم ملی و جدی را می طلبد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در مسیر مبارزه با فساد نتوانسته ایم اعتماد مردم را جلب کنیم و مردم هنوز سئوال دارند که در راه مبارزه با فساد آیا جدی هستیم یا خیر؟

محسنی اژه ای گفت: معتقد هستیم مردم را باید در جهت مبارزه با فساد اداری درگیر کنیم و دستگاههای نظارتی تعامل لازم را با مردم داشته باشند تا شهروندان به سهولت اطلاع رسانی کنند و در این مسیر رسانه های مکتوب و غیر مکتوب را نیز باید وارد میدان کنیم اما باید گفت متاسفانه بسیاری از مدیران از جمله خود بنده از رسانه ها می ترسیم.

وزیر اطلاعات بر تشکیل دادگاههای علنی تاکید کرد و گفت: اعتقاد داریم دادگاههای علنی باید وجود داشته باشد تا اطلاع رسانی لازم صورت گیرد و مردم از روند مبارزه با مفاسد و برخورد با مفسدان مطلع شوند که متاسفانه در این خصوص ضوابط اسلامی را تا کنون عمل نکرده ایم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.